20er skønhed: Art deco negle!

Når du tænker negle til dit bryllup (og langt de fleste brude har da dem i deres tanker), hvad forestiller du dig så? Jeg tror faktisk, at 9 ud af 10 tænker, at de skal have franske negle. Fordi det er det, man 'bør' og de fleste gør.




Da jeg skulle have ordnet negle vidste jeg, at jeg ville have en mørk neglelak på, for det er det jeg helst går med. Hende, der skulle ordne dem, afviste det pure. 'Det gør man ikke til et bryllup. Man har franske negle, det er smukkest og passende til en brud!' Nå nå. Så hun fik ikke ordnet mine negle, for det syntes jeg helt bestemt ikke hun skulle blande sig i! Så jeg fik min veninde til at lægge fin mørkebrun neglelak på mig!

Og hvorfor skulle man også gøre alt som man 'burde'? Man skal vel gøre tingene, så de passer bedst til en selv og den stil man har valgt!

Jeg har her i hvert fald fundet lidt inspiration til negle i Art Deco stilen!

Du skal bruge:
Forskellige farver neglelak
tynde pensler
topcoat
evt en veninde med rolige hænder

Jeg ville klart anbefale, at få en veninde til at gøre det på dig, det tror jeg ville være nemmest! Hyg jer med det, leg beauty-salon! Gør det evt aftenen inden Dagen for lige at falde lidt ned.

Ideen holder selvfølgelig også til alle de andre epoker, skriv dit årstal og så nails i googlevinduet og lad dig yderligere inspirere!


Du kunne jo evt også lade dine negle være dit 'noget blåt'..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar