Lad os så komme i gang!

Nu har jeg, ganske kort beskrevet de enkelte epokers brudekjolemode. Nu kan jeg altså ikke længere vente med at komme i gang med gør-det-selv delen, det er jo det, der er så sjovt ved det hele!

Hvis man vil pynte op til et vintage inspireret bryllup, kan man selvfølgelig bare gå ud i butikkerne og købe tingene færdige. Så sparer man sig det arbejde.
Og jeg mener også helt bestemt, at man ikke behøver selv at lave alt fra bunden af! Man skal jo ikke blive mere stresset end højst nødvendig. Det kan godt tage overhånd med diy-projekterne, det har jeg selv erfaret!
Men på den anden side, så bliver det også bare meget mere personligt, når man selv har fremstillet en masse ting, som fx. bordkort, pynt osv. På den måde bliver det præcis som man vil have det og som det passer til ens eget bryllup - og så har tingene også bare meget mere personlighed!

For at få fat i de rigtige materialer til projekterne, ville jeg personligt altid først starte med at besøge de lokale genbrugsbutikker. Jeg lever nemlig efter den devise, at det ikke behøver at koste en million for at ligne en million! Og specielt ved bryllupper, så kan det altså hurtigt løbe op.
Derudover synes jeg personligt det er hyggeligt med en ting, der har noget historie - og ikke bare kommer fra Ikea. Måske stammer genstanden endda fra den valgte tidsalder - hvem ved!

Mine indlæg fra nu af vil ikke være struktureret efter dekader længere. Jeg skriver dog i overskriften, hvilken tid jeg selv mener, det ville passe til - det kan dog være, der er nogen, der er uenige! Også temaerne vil være blandede, da jeg vil udgive indlæggene som de kommer til mig..!

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar