Inspiration: 80er bryllupshår!

Hvis man en dag mangler et rigtig godt grin, så skal man bare google '80s hairstyles'... Hold nu op..! Jeg er glad for, at jeg kun var 0-8 år i denne dekade (selvom det ikke stoppede mine forældre fra at iføre mig et lavendelfarvet joggingsæt med MATCHENDE svedpandebånd) og dermed kan jeg personligt ikke prale med, at have været en del af den store (STORE) hårdille der herskede dengang.

Men inden du tænker, at det her er jo komplet tosset, jeg kommer til at ligne en klovn til mit bryllup, så kan jeg berolige dig! Det er ikke det her look vi går efter







 -men en 2012 udgave af 80ernes hårpragt!


Man kan selvfølgelig ikke lade vær med at tænke stort, når man tænker 80er hår. Store krøller eller bølger, masser af fylde og også stort tilbehør. Men gør det til dit eget! Og hold det glamourøst!

Her er der et rigtig fint eksempel, på nutidigt 80er inspireret brudehår


Hun er så fin og har masser af glamour, og samtidig er man ikke i tvivl om inspirationen!



Hvis man hellere vil gå efter at have 80er inspireret tilbehør til håret, så har jeg på Etsy (her!) fundet denne skønhed:


Den giver assosiationer til 80ernes store hårsløjfer, uden at virke kostumet! Så skøn!



Og hvis man godt kunne tænke sig at kombinere det store hår med sløjfen, så er her et rigtig fint bud:




Men hvis du er mere til det flippede 80er garn, så lad dig endelig ikke stoppe! Ta fat i krep-jernet og touperingskammen og giv den gas! For du skal altid huske at gøre det lige præcis som DU ønsker det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar